Thursday 26 October 2017

Forex Trading 10 Pips Per Dag Strategi


Forex trading strategi 15 10 pips a Day. Submitted av brukeren den 13 april 2009 - 13 50.Sendt av Steve. AM NYTT TIL DENNE NETTSIDEN OG BESLUTER AT POST MINE PERSONALE SYSTEM. IT HAR GJELDT MEG STEADY PROFIT, MEN NÅR DET ER LATTE PÅ MARKEDET DAN DON T GJØR ENHET SOM OG DET SOM HVOR ER HER, SÅ ATT KAN HJELPE HJELPEN HASTIGT. SYSTEMTIDEN FREMRAGER INGEN INDIKATORER VALUTA ALLE. IDELIGT ETTER ÅPEN AV EN NY KURKE STIKKER EN NY DAG. ET STED KJØP STOPP 30PIPS TILGJENGET TIL ÅPEN PRIS. PLACE SALG STOP 30PIPS MINUS FRA OPEN PRIS. STOPPSTØTTE 50 PIPS. PLEASE KONTROLLER HISTORIEN PÅ DEN DAGLIGE KARTEN SIKKER OG UNDERSØK Å SPESIERE, FANTE DETTE SYSTEMET, OG JEG BRUKTE DET PERSONLIGT OG HAR BENET FUNGERER 10 PIPS OG MER HVER DAG. VIKTIGHET I DETTE SYSTEMET. DIG SKAL DU IKKE STILLE HANDELEN I TIDEN. U VIL MISS MULIGHETEN DENNE HVOR jeg trenger hjelp fra medlemmene i dette forumet for å lage og eA for meg basert på dette systemet. VENNLIGT, Jeg trenger virkelig din hjelp, vennligst hjelp meg for mer kontakt. Jeg vet ikke om MI ND HVIS HVER ÉN SKAL DEMO HANDLE MED MEG PÅ DETTE SYSTEMET OG SOM POST RESULTATER.10 pips per handel.10 pips per handel 5-10 handler om dagen Du kan bruke denne strategien når som helst du vil, det er alltid veldig sterke signaler jeg vil forklare under Systemet vil fungere på mange Forex-par og mange store aksjer Reglene til dette systemet er enkle, og utførelsen og håndtering av handler vil ikke ta mer enn fem minutter av tiden. Den eneste vanskelige delen er å bringe din kunnskapsbase opp til fart med strategi, slik at dette blir en fem minutters prosess. La meg introdusere deg til de fire enkle trinnene nedenfor. Så tar jeg deg gjennom noen worked. examples for å illustrere hvor lett dette systemet er. Dette handelssystemet innebærer tre enkle trinn. Identifiser en gjeldende trend.2 Identifiser ditt inngangssignal.3 Legg handelen din. Gjør handelen din senere.1 Finn det tredje lyset.2 Skriv inn handelen din ved starten av det tredje lyset.3 Lukk handelen din om noen få minutter med 10 pips fortjeneste. Nå vil jeg vise deg hva du skal gjøre ste p for trinn. Systemet fungerer fint for meg på 5 minutter eller 15 minutter diagrammer, men det fungerer også på other. timeframes.-Identifiser den nåværende trenden. For eksempel bruk 200SMA eller 200EMA for å identifisere den nåværende trenden Hvis prisen er over SMA, er den nåværende trenden opp eller motsatt. - Åpne en 5 min eller 15 min og finn det første lyset. Det første lyset er mellom two. candles, og det er den høyeste eller laveste av de tre lysene. Se på diagrammet nedenfor. Du kan også bruke en Stokastisk indikator med parametere 5 3 3 for å filtrere dine handler Hvis stokastisk retning er motsatt av 1 st og 2 st lys Det er bedre å ikke handle på det tidspunktet og vente på neste 1 st lysestikk. Dette systemet kan brukes med høyere tidsramme. I dette tilfellet må du sørge for at du tar overskudd. Target mer enn 10 pips. Pairs og aksjer. Dette systemet vil fungere på alle større par og aksjer Prøv EUR USD GBP USD. Ikke handle for mer enn 3-5 av innskuddet per handel. Eksakt samme metode 3 lys kan brukes til aksjehandel. Det fungerer på samme måte og . med samme regler.10 pips per handel Vurdert av lære forex trading på 04 25 Rating 5.How Many Pips bør vi målrette per dag. Targeting X mengder pips per dag er urealistisk. Vi bør i stedet fokusere på flittig å følge vår strategi. Opplæring med en kant med begrenset innflytelse bør gi en fortjeneste over tid. Om en gang i uken mottar jeg en epost fra en håper Forex trader forteller meg at en del av deres handelsplan er å samle en konsekvent 10-20 pips en dag fra markedet Eller de kan bare spørre meg flat ut for en strategi som bare gjør 10-20 pips om dagen Det er et tydelig problem i å tenke på handel på denne måten Ikke at det er dårlig å sette mål, men det er dårlig å sette urealistiske mål som dette. Problemet med å sette et mål på X mengder pips per dag er at markedet endres hver dag og ingen strategi vil være så konsekvent Vi må akseptere det faktum at vi vil miste handler, miste dager, selv å miste uker og måneder. Så prøver vi å oppnå denne typen daglige mål, er å sette oss opp for feil før vi selv legger vår første handel. Et annet problem denne typen av mål produserer er at det oppfordrer handel mer i tider når vår strategi ikke er effektiv og mindre i tider når vår strategi er mer effektiv. Tenk på det. Hvis vi legger et par raske handler om morgenen og treffer vårt pipmål, kan vi gå glipp av på ekstra lønnsomme handler som kan oppstå under ideelle markedsforhold Vi begrenser hva vår strategi kan tjene når den fungerer bra. Hvis våre første handler mister bransjer, må vi da legge mer handel for å grave oss ut av hullet før vi treffer vårt overskuddsmål for dagen Problemet er at hvis markedsforholdene ikke stemmer for vår strategi, er vi nødt til å fortsette å handle og plassere flere handler som kan føre til større tap. Snarere enn å fokusere på å tjene et bestemt antall pips per dag må vi fokusere på hva vi kan kontrollere og hva som er viktigst. Fokusering på hva som er viktig. Så hva kan vi kontrollere Vi kan kontrollere våre handlinger, noe som betyr at vi kan følge vår strategi perfekt uten em otion eller nøling Når vi har utviklet en vinnende strategi, er det siste trinnet å gjennomføre strategien selv. Vi må holde fast i vår plan ved ikke å bli overbevist når vi vinner og ikke sjener unna å sette neste handel når vi mister If Vi tror at vi har en handelskant. Vinner eller tap av hver enkelt handel spiller ingen rolle. Det er prosessen som betyr noe. Pengestyring er også inkludert i det. Vi vil unngå hevnhandel, eller justere vår handelsstørrelse i et forsøk å hente tap Vi ønsker også å unngå å øke vår handelsstørrelse bare fordi vi har hatt en god løp og føler oss tryggere. Det er grunnen til at vi har bestemt oss for å handle med den handelsstørrelsen vi handler til å begynne med, så hold deg til det. En del av handel med en kant er at over tid bør vi regne med å være lønnsomme. Ta tiden med kurset. Etter at vi følger vår strategi flittig og er sikre på at vi har en kant, er den endelige ingrediens tid. Markeder er ikke konsekvente og n enten vil dine daglige resultater være Vi trenger tid for oddsen til å spille ut i vår favør Det betyr ikke å dumpe en strategi bare fordi det hadde en taper uke måned. EVERE handelsmenn vil miste streker Det er ikke feilen til handler eller strategi, men en del av arbeidet på dette feltet Igjen, det eneste vi kan kontrollere er den faktiske gjennomføringen av vår handelsplan Tid og markedet vil gjøre resten. Pips vs Lønnsom Trading. Gå etter et visst antall pips per dag lyder som en god plan når vi først starter Forex trading, men det er et unobtainable mål Markedet er ikke konsekvent nok til å trekke ut konsekvent fortjeneste dag inn og ut. Det vi trenger er mål for ting vi kan kontrollere, som å følge vår strategi og gjennomføre det feilfritt Hvis du er interessert i å lære å handle dette markedet, starter du med en risikofri demo-konto som har sanntidsprisdata .--- Skrevet av Rob Pasche. Interessert i vår analytiker s beste visninger på Store markeder Sjekk ut vår gratis Tradi ng Guides Here. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. For noen år siden, da jeg først skrev Strategi 10, hadde jeg ingen anelse om at det ville være like populært som det har blitt lastet ned over 100 000 ganger hadde jeg heller ingen anelse om at jeg egentlig ikke hadde vært så klar som jeg trengte å være. Så tiden er kommet for å slippe ut en oppdatert versjon av eBoken. Jeg håper du finner det nyttig. Les videre. En tur, mens du blir jaget, stoppet for å sette på løpesko. Da han skiftet ut av fottøyene, så hans kamerat på ham i horror og utbrøt, Dude, hva er avtalen? Du kommer aldri til å gå bort fra bjørnen hvis du stopper nå. Den andre hikeren sa jeg trenger ikke å løpe ut fra bjørnen, jeg må bare gå bort fra deg. Valutahandel kan være som å løpe bort fra bjørnen. Handel forex gir flere muligheter for rask økonomisk suksess og økonomisk ødeleggelse enn nesten alle andre markeder. Den rikholdige publikum har alltid blitt tiltrukket av den Denne mengden inkluderer es spekulanter, handelsbegynnere, meg for 6 år siden, pensjonister og fagfolk som leter etter en måte å komme seg ut av gjeld, øke spenningen i livet, eller bare bli rik veldig fort. Opptil nå har denne gruppen også inkludert deg . Fra nå av vil du ta penger vekk fra disse menneskene. Disse er menneskene som vil bli spist av bjørnen. Du trenger ikke å løpe ut bjørnen hele markedet. Det er faktisk umulig. Du kan ikke slå hele markedet. Men du kan handle defensivt og posisjonere deg selv for å tjene konsekvent. Det er fire grupper i valutahandel. Det er nybegynnerhandlerne grønnene, de som prøver å løpe bort bjørnen og mister hver gang. Vi starter alle her. Vi mister alle penger her Noen av oss mister hele vår første handelspost jeg gjorde. I tillegg til nybegynnerhandlerne er det tre andre nivåer av deltakelse forhandlerne de institusjonelle handelshandlerne og de avanserte detaljhandlerne. I all din handel er forhandlerne de mest kraftig og de gjør markedet, fastsetter priser og setter sammen avtaler Selv om institusjonelle handelsmenn flytter mer penger enn forhandlere, er det fortsatt slik at forhandleren enten aksepterer eller avviser bestillinger hver gang du handler. De institusjonelle handelsmenn jobber i banker, eller regjeringsbyråer De handler store mengder penger om gangen, og størrelsen på deres handler gir dem enorm kraft. Ikke supermakt, men veldig nær. Noen av disse handlerne flytter 1 milliard i valuta eller mer hver time. Noen handler milliarder dollar hvert minutt. Neste er det de avanserte detaljhandlerne Denne gruppen består av folk fra hele verden, sitter i mindre investeringsfirmaer, kontorer eller til og med deres hjem Til slutt vil du være med i denne gruppen I noen tilfeller, De avanserte handelsmenn er den smarteste gruppen handel for handel enn noen annen gruppe Fordi de ikke flytter mye penger på hver handel, har de ikke så mye makt som de institusjonelle spillerne. Fordi Det handler om forhandlere, de vil aldri ha absolutt prisinnstillingskraft. Men fordi det er så mange nybegynnere, har de avanserte handelsmenn rikelig med folk som de kan mate til de sultne bjørnene. Målet ditt som valutahandler er å aggressivt ta penger ut av lommebokene til nybegynnerne. Dere føler meg dårlig om at noen kommer til å ta pengene dine underveis, og det kommer til å lære deg veldig fort, leksjoner som bare kan læres gjennom fiasko. Så, hver gang du tar penger fra en nybegynner, husker du bare å lære ham en verdifull leksjon. Etter en stund kan du til og med glede deg over å se din vandrermann bli spist av bjørnen. Vel, du kan ikke nyte det. Men du vil fortjener hvert pip du earn. Get klar til å sette på løpesko. Det korte svaret er ja Hvis du handler 1.000.000 valuta, vil hver bevegelse være lik 100 Så hvis du kjøpte på 1 1445 og solgt på 1 1545, ville du gjøre 100 x 100 , eller 10.000 Nå vet jeg ikke om deg du, men jeg kunne tro at de fleste kunne leve av så mye penger. Det sier ikke at du kan lage 10.000 per dag. Det er selvsagt mulig, men det er mange faktorer som gjør det svært vanskelig. Overvei spørsmålene under tt kan du spørre deg selv før du handler. Når skal jeg komme i en handel. Hvor skal jeg plassere mitt stoppfall. Hva skjer hvis noe går galt. Selv viktigere, kan du håndtere følelsene i forex trading. Mastering av følelsene av handel er vanskeligere enn å mestre tekniske ferdigheter Du vil snart finne ut hva det betyr. De fleste handelsfolk prøver å tjene en zillion dollar på hver handel. De blir grådige Dette fører dem til å holde seg i en god handel for lenge, i håp om å få mer penger ut av det kan føre til katastrofe handel kan bevege seg mot dem og de blir kremede Dette skjer hele tiden, og det skjer fortsatt med meg fra tid til annen Det er den største trusselen i handel Men du kan allerede forstå hvorfor det sannsynligvis er sant Men hvordan har du ov komme til grådighet ved handel Vi kommer til det i et øyeblikk REVENGE. Dette er den andre store. Mange handelsmenn spyler noen pips ned i toalettet og vil deretter slå tilbake. Så dobler de deres siste rekkefølge og går i stykker. Det er som, vel det er som å komme ned i toalettet ditt Det er sint og det gir deg ikke noe rikere. Impulsen for å hevne seg er naturlig, og jeg behandler fortsatt denne følelsen ofte. Vi alle gjør det. Det går ikke snart når som helst. undervurdere denne følelsen Mange handelsmenn har ikke bare nådd seg i hevnens toalett, men har dyttet inn i det først og fremst. Husk at markedet ikke er din venn Markedet er så mye kraftigere enn du er. Du kan ikke komme tilbake på markedet. Trening når det er sint eller hevn, vil det være en total katastrofe Hvis du tar et stort tap, så stopp, ta et dypt pust, og snakk med en mentor eller speilet ditt eller ditt favorittfylte dyr. Les på nytt diagrammene Ta en pause Tau på tåen hvis du må Selv om du tror du ser den beste muligheten i arbeidet Når du blir sprengt, sørg for at du tar et langt dypt pust og pause før du gjør noe. Det er så enkelt som dette Når jeg handler dag, prøver jeg ikke å tjene penger på hver handel, og jeg prøver aldri å få hevn. I stedet oppretter jeg gode handler, som har mye potensial, og så skyter jeg for 10 pips som et innledende mål Bare 10 pips Det er det jeg lar meg ikke miste mye penger jeg prøver bare å få 10 pips i begynnelsen, og hvis det er alt jeg får, så er jeg ute for dagen. Vi snakker om hvordan jeg prøver for mer enn 10 pips på et øyeblikk. For nå, betrakt at det er enkelt å få 10 pips og hvis det er alt du kan få, er det ok å gå ut. Når du vet at du kan slå 10.000 til 130.000 om ett år på 10 pips om dagen, er det ikke lenger viktig å slå tilbake på markedet eller bli grådig på en dag med handel. Og du kan lære å slå 10.000 til 130.000 på ett år på bare 10 pips om dagen, jeg lover ikke at du kan gjøre det jeg sier at det er mulig, og jeg har lært t radere som har gjort det. Hvis du startet med 10 000 den 1. januar, og tjente 10 pips per dag, og bare handles 17 dager i måneden, vil du avslutte året 2000 pips, og med ca 130 000. Hvorfor er dette innovative , forskjellig eller revolusjonerende Fordi du ikke bare skal ta penger fra nybegynnere med denne strategien, skal du ta penger fra andre avanserte handelsfolk. Avanserte handelsfolk vil ha store penger. De brukte ikke år på å lære å handle slik at de kunne gjøre 100 a dag De vil ha store, store avkastninger. De går for 40, 50, 100 pips i det minste Jimmy Young, en dyktig valutahandler og en venn av meg, handler bare noen få ganger i måneden og går for 100 pips eller mer hver gang jeg også lære og ta disse typer handler meg selv Men det er bare en måte å nærme seg markedet, og det er ikke lett. Advokater er konservative med sin handelskapital fordi markedet kan ta store svinger mot dem når de venter på 100 pips Noen avanserte handelsfolk vil tenke du er nøtter for å komme ut av en handel på 10 pips Hva om det går til 100 pips Eller 200 Venner jeg er lei meg for at jeg savnet meg. Ikke i det hele tatt Du bør finne måter å handle slik at gjennomsnittlig gevinst er større enn 10 pips og minst samme størrelse som ditt gjennomsnittlige tap eller bedre. Men jeg m aldri misfornøyd med 10 pips på en gitt handel. La meg gjenta det. Jeg er aldri misfornøyd med 10 pips av fortjeneste. Sagt si at jeg finner en god mulighet å gå for 10 pips på en handel Jeg sender inn en markedsordre for å kjøpe EUR USD på 1 2900 Jeg satte et stopp på 1 2880 20 pips og jeg angir ikke en grenseordre. Jeg er nå lenge fordi jeg kjøpte EUR USD på 1 2900. Når prisen jeg kan selge ved 1 2910, har jeg tjent 10 pips. Jeg kan enten gå ut av handelen med fortjenesten min, eller forbli i handelen lenger. Slik holder jeg meg i handelen. Jeg flytter mitt stopp å bryte selv hvis min første stopp var 20 pips eller på denne handel på 1 2880, så kan jeg flytte stoppet mitt til 1 2900 Det betyr at hvis prisen faller tilbake til 1 2900 min handel automatisk alliert stenger og jeg har mistet noe jeg har oppnådd ingenting jeg har handlet defensively. Men hvis handelen går til 1 2920 og 1 2930, og videre, er jeg forberedt på å få mer penger jeg kan miste ingenting jeg er i en 100 risikofri handel Nå kan jeg la fortjenesten løpe, og jeg trenger ikke å bekymre meg for noe. Mange handelsfolk spør meg hvorfor jeg ville gjøre noe sånt Hvorfor skulle jeg akseptere en pause selv handel Mitt svar er et spørsmål Ut av 10 handler, vil du akseptere 5 pause selv handler, 2 tapere på 20 pips og 2 vinnere på 50 hver jeg vil Det handler defensivt, og det er det jeg vil at du skal gjøre, i hvert fall i begynnelsen av din handel. Du må kutte tapene dine kort Få ut av fortaperne raskt Sørg for at du blir i vinnerne lenger. Hvordan vet du når du bare skal komme ut med 10 pips, sier jeg, kom deg ut med 10 pips når du vil. Det er greit å bare ta 10 pips. Hvordan kan du tjene penger hvis stoppestoppet ditt er på 20 eller 30 pips og din gevinst er bare 10 pips. Du kommer ikke til å ta 10 pips hver gang. Dette går ikke. å være din eneste handelsstrategi Dette er en del av handelens verktøykasse Husk at du skal flytte stoppet ditt for å bryte til og med og gå for mer enn bare 10 pips. Når det er sagt, har jeg lært handelsmenn som har lært å handle for 10 pips of profit mer enn 90 av tiden De har tjent mye penger på å gå for små gevinster. Hvis du har tjent 10 pips hver dag i de neste 12 månedene, og du startet neste år med over 100 000 i trading accont, ville du være gjør mellom 10 000 og 17 000 per måned handel, avhengig av risikotoleransen. Kan du gjøre dette absolutt. Kan du gjøre dette i dag Kanskje kanskje ikke Du må dedikere deg 100 for å lære å handle intelligent.1 Kjøp og selg på utbrudd av støtte og motstand Eller selg når et valutapar treffer motstand og kjøp når det treffer støtte Jeg lærer dette i 1 på 1 trening, og dette er min store handelsstrategi.2 Stopp å prøve å tjene 8 millioner på hver handel.3 Ha alltid et stopp tap på plass Følg alltid s beste tap.4 Mål 10 pips hver gang du handler.5 Du kan sette stoppet ditt for å bryte selv på 10 pips av fortjeneste, og deretter gå for mer.6 Det er ingen sminkstrategi Hvis jeg mister et tap, så prøver jeg bare å ende opp med en 10 pip gevinst for dagen Hvis jeg ikke kan få det, så prøver jeg ikke for 20 neste dag, eller hva jeg kan fortsette å prøve for de 10 pippene får så lenge jeg ikke har mistet mer enn 5 av min hovedstad.7 Tid jeg kan handle i et bestemt antall timer per dag, noe som betyr at jeg kan ha handelsplatformene åpne og sitte på datamaskinen min for maksimalt, si 5 timer om dagen Hvis jeg ikke kan tjene mine 10 pips I løpet av den tiden kan jeg sette stoppene mine og begrense og gå bort, men jeg kan ikke aktivt se på markedet lenger.8 Du må ha en daglig rutine Mer på det nedenfor.9 Du trenger ikke å handle hver dag.10 Kutte tapene dine så tidlig som mulig og ryt dine gevinster så lenge du kan Stopper må aldri være mindre enn 15 pips som er for stramme for en første stopp, men grenser er, vel, ubegrensede. Strategi 10 Daglig rut ine. Here er daglig rutine som jeg har brukt i strategi 10-systemet Noen av de mest suksessfulle månedene av min trading karriere skjedde da jeg fulgte denne planen. Up klokken 03.00 Eastern Standard Time når markedet er mest aktiv. Kontroll kartene. Så følgende spørsmål.1 Hvor har USD lukket 17:00 EST i går mot majors.2. Hvilken effekt vil dagens økonomiske rapporter ha, om noen, på valutamarkedet. 3 Er vi på alle tider høy eller lav på hvilken som helst valuta par.4 Hvilket ett par skal jeg fokusere på i dag.5 Hvor er de store områdene av støtte og motstand på dette paret.6 Hva er noen gode breakout-oppføringer Noen gode oppføringer når et par ikke bryter ut. Følg dette settet med spørsmål garanterer ikke at du skal tjene 10 pips hver handel, men det hjelper deg sikkert Det viktigste spørsmålet du kan spørre er Hva er den største trenden i valutaparet som jeg ser på Hvis du handler med trenden, er du mer sannsynlig å kunne finne rundt 10 pip trading opportunities. R Ob Booker er en aktiv proprietær handelsmann, pengeforvalter og forexpedagog. Mr Booker har utdannet hundrevis av forexhandlere over hele verden og bistått dem med å utvikle sine egne handelssystemer. Men enda viktigere, fokuserer Rob på å hjelpe handelsfolk til å håndtere psykisk, psykologisk, og disiplinproblemer knyttet til handel. Du kan også like. Dine detaljer er strengt beskyttet, trygt og aldri selges eller deles. Vi hater spam så mye som du gjør. Mer informasjon om vår personvernpolicy. Fri Forex Strategies 2017 Alle rettigheter reservert. Risk Disclosure Trading forex på margin har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikovillighet Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noe eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil.10 Pips A Day Forex Trading Strategy. 10 Pips A Day Forex Trading Strategy er et enkelt forex trading system for nybegynnere og til og med avanserte forex handelsfolk. Valuta Par bare de store parene. Indikatorer kreves 5 ema og 12 ema og RSI 14 med nivå 50. Mens her, kan du også like å sjekke disse ut etter å ha lest dette 10 pips en dag forex trading system. Også hvis du er en forex handelsmann som liker å handle breakouts, her er en fantastisk liste over 21 Breakout Forex Trading Strategies. THE IDEA BEHIND DE 10 PIPS En DAY FOREX STRATEGI OG PROBLEMENE DEN SKAL. Hva om Du kan bare sikte på å lage 10 pips om dagen Hvis du treffer 10 pips for dagen, så er du ferdig, ikke mer handel for dagen. READ Daglig Diagram Forex Trading Strategi for Non Day Traders. Neste dag kommer du og sikte på 10 pips igjen hvis du treffer din 10 pips profitt for dagen, det handler du ikke lenger. Dette betyr at hvis du tar den første handelen og den første handelen gir deg 10 pips av fortjeneste, vil du ikke handle lenger fordi hele målet med dette handelssystemet er å lage 10 pips per dag. Nå er problemet med dette systemet hva som skjer hvis du ikke lager 10 pips i løpet av dagen. Hva skjer hvis du har 10 tapte handler på rad Vil du fortsette å handle til du slår 10 pips fortjeneste for dagen . Vel, hvis det er tilfelle, må du tjene penger på de neste 11 handler, og det er den 11. handelen som vil gi deg de 10 pippene du trenger for dagen. Men da er det veldig mye et problem, fordi nå blir du konfrontert med problemet med overtrading, og du vet egentlig ikke om de neste 10 handlerne alle vil bli vinnere. Så med denne 10 pips en dag forex trading strategi, etter min mening, må du ha et sett grense på nummeret av å miste handler på en rad du kan ta før du sier det er det, ikke mer handel for i dag. TRADING REGULER AV 1 0 PIPS EN DAG FOREX TRADING STRATEGY. Sell når 5 kryss 12 nedre og RSI krysser under 50.place stopper tap 2 pips over høyden av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Take fortjeneste målet er 10 pips. READ Parabol SAR Indikator Forex Trading Strategy. Buy når 5ema krysser 12ema til oppsiden og RSI krysser over 50 level. place stopper tap 2 pips under lavt av forrige lysestake som ble stengt før ema crossover. Take profittmål 10pips. DISADVANTAGES OF THE 10 PIPS En DAY FOREX TRADING STRATEGY. you kan ikke bruke 10 pips en dag forex trading strategi på par som har store sprekker, vil du bli stoppet ut veldig easy. this er en trend trading forex strategi, så hvis markedet er flatt, vil du ha mange falske signaler derfor foreslår jeg at du bare bruker denne strategien under handlingssessene i London og New York. Du begrenser deg bare til 10 pips profitt per dag, når noen ganger handelen du tar, vil du se senere at den har flyttet 50 pips eller 100 pips, men du har bare 10 pips profit. tendency til over handel hvis du er opptatt av å få dine 10 pips om dagen, noe som betyr at du kan blåse din Forex trading konto lett hvis du gjør det. Fordeler av de 10 pips en dag forex trading STRATEGY. Its et ganske enkelt trading system å bruke for enda nybegynnere forex handelsfolk. Fungerer veldig bra i sterke trending markets.10 pips resultat målet er lett oppnådd i forhold til noe som 50 pips profit target. Wide diversifisering er bare nødvendig når investorer ikke forstår hva de gjør Warren Buffett. Fordi Deling er omsorg, vennligst ikke glem å dele denne 10 pips en dag forex trading strategi med vennene dine ved å klikke på delingsknappene nedenfor. Jeg vil virkelig sette pris på at Thanks. READ 5 SMA med 5 RSI Forex Trading Strategi.

No comments:

Post a Comment